Privé - Business

  • MyBill

    MyBill

    Online beheer van uw facturatie en gegevens

    Intuïtieve en zeer eenvoudig te gebruiken webinterface waarmee u online uw gegevens kunt beheren en uw facturen kunt raadplegen en analyseren. Beschikbaar voor de diensten Digital Voice, SIP Trunking en ISDN-BA. Keuze uit MyBill Basic (gratis) en MyBill Premium (€ 200/maand).

    Wat kunt u met MyBill Basic en MyBill Premium

    Naar MyBill

  • MyAccount

    MyAccount

    Online beheer van uw hosting & clouddiensten

    Online tool om uw hosting- en clouddiensten te beheren: verlengen, personaliseren en nieuwe diensten bestellen. U vindt er ook alle informatie over uw diensten.

    Naar MyAccount

  • E-Care

    E-Care

    Online beheer van uw Telenet Incentive Plan

    Met E-Care kunt u het Telenet Incentive Plan gemakkelijk online beheren. U krijgt een overzicht van uw verschillende plannen, kan medewerkers toevoegen en de nodige rapporten bekijken.

    Naar E-Care

  • Algemene voorwaarden

    Algemene voorwaarden

    Algemene voorwaarden Telenet for Business en TV for Business

    Overzicht van de Algemene voorwaarden van Telenet for Business en van TV for Business.

    Naar de Algemene voorwaarden Telenet for Business

    Naar de Algemene voorwaarden TV for Business

Op deze pagina's vindt u snel de antwoorden op uw vragen.

U vindt niet de nodige info?

Stel uw vraag

Heeft u toch nog vragen?

Het telefoonnummer van de klantendienst vindt u links op uw factuur.

Administratie:

Ma - vr 09u00 - 18u00

Technische helpdesk:

7 dagen op 7: 08u00 - 22u00

Veelgestelde vragen

Wat zijn diensten van derden?

Diensten van derden zijn diensten via sms, mms of speciale nummers. Ze worden aangeboden door externe partijen en staan daarom apart op de factuur. De aanbieders van de diensten bepalen de prijs van een verzonden of ontvangen sms/mms, niet Telenet.

De prijs van een Premium-sms of -mms (speciale berichten) kan hoger zijn dan die van een standaard-sms of -mms (tot €4). Een paar voorbeelden:

  • Belspellen
  • Nieuwsberichten/sportresultaten op uw gsm
  • Het weerbericht via sms ontvangen
  • Ringtones downloaden

Wat is het rekeningnummer van Telenet?

Telenet heeft verschillende rekeningnummers naargelang het product en de verschillende business units waarin dit thuishoort. U dient elke factuur te betalen op het rekeningnummer dat op de respectieve factuur vermeld staat mét vermelding van de gestructureerde mededeling. Zoniet wordt uw betaling niet automatisch verwerkt, wat kan leiden tot onterechte aanmaningen.

Contact & Advies

Telefonisch

Advies op maat of informatie nodig? Onze experts luisteren naar uw noden en gaan samen met u op zoek naar de juiste oplossing.

Bel 0800 66 066

Contactformulier

Stel uw vraag via ons online contactformulier. Onze experts helpen u graag verder.

Stel uw vraag

Business Partner

Neem contact op met onze gespecialiseerde partners. Zij staan garant voor een persoonlijke aanpak en voor deskundig advies op uw maat.

Vind een Business Partner in uw buurt